Δοκιμασία σπαγγάτ 60 ημερών: Ημέρες 1-10

1460583329985

Η φετινή δοκιμασία ξεκίνησε με δυσκολία. Εκτός από τις πολλές καθημερινές υποχρεώσεις που επιτρέπουν ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, το πρωί της έβδομης ημέρας ξύπνησα με πόνο στον ώμο και το μπράτσο του δεξιού χεριού.  Για 3 ημέρες το δεξί μου χέρι κουνιόταν με δυσκολία και τη νύχτα δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που πράγματα δεδομένα, όπως το να σηκώσεις και να κουμπώσεις το παντελόνι σου, γίνονται γολγοθάς και σκέφτεσαι πόσο σημαντικό είναι κάθε χιλιοστό του σώματός σου για να νιώθεις καλά. Παρόλο λοιπόν που ο τραυματισμός δεν σχετιζόταν με τα πόδια, το σώμα χρειαζόταν ξεκούραση και σταμάτησα κάθε άσκηση. Ευτυχώς, η ενόχληση υποχώρησε γρήγορα και τώρα νιώθω ήδη πολύ καλύτερα. Ο γιατρός είπε ότι δεν είναι κάτι σοβαρό και σύστησε αντιφλεγμονώδη, ελαφρές διατάσεις στα χέρια και ξεκούραση.

Την πρώτη εβδομάδα λοιπόν ασχολήθηκα κυρίως με τη σωστή ευθυγράμμιση των ποδιών. Ειδικότερα, στο μπροστινό σπαγγάτ πρόσεξα να μην ανοίγει το πίσω πόδι και η λεκάνη προς το πλάι, το γόνατο του μπροστινού ποδιού να είναι στραμμένο προς τα πάνω και το γόνατο του πίσω ποδιού να ακουμπάει ολόκληρο στο πάτωμα. Με αυτόν τον τρόπο διατείνεται σωστά το πίσω πόδι και κατεβαίνει σιγά-σιγά προς το πάτωμα.

Γενικότερα, η προπόνησή μου ξεκινάει με προθέρμανση, ακολουθούν κοιλιακοί, ασκήσεις ενδυνάμωσης για τα πόδια και καταλήγω σε διατάσεις. Αν πρόκειται να δουλέψω το μπροστινό σπαγγάτ, κάνω πρώτα διατάσεις για οπίσθιους μηριαίους και τετρακέφαλους. Αν πρόκειται να δουλέψω το πλαϊνό σπαγγάτ, κάνω διατάσεις και ασκήσεις για γλουτιαίους, ισχία, απαγωγούς και προσαγωγούς. Επαναλαμβάνω κάθε σπαγγάτ δύο φορές. Η προπόνηση διαρκεί συνήθως από 40 έως 90 λεπτά. Όλα αυτά όμως θα τα περιγράψω πιο αναλυτικά στις επόμενες αναρτήσεις.

Οι πρώτες ημέρες της δοκιμασίας λειτουργούν συνήθως ενδεικτικά. Για να πάρουν μπρος οι μύες για την πιο εντατική προσπάθεια που θα ακολουθήσει. Ήδη νιώθω το σώμα μου να ανταποκρίνεται και να μπαίνει σε ρυθμό. Το πολύ θετικό είναι ότι ο καιρός γίνεται όλο και  πιο ζεστός και το σώμα ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Μαζί ανανεώνεται και η διάθεση αλλά και η έμπνευση για νέες ασκήσεις και δοκιμασίες. Ας ελπίσουμε χωρίς άλλο τραυματισμό!

This slideshow requires JavaScript.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s