Όταν ανακάλυψα τη θερμοκύστη

20160129_123146Ύστερα από κάποιες επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις, που με κράτησαν για ένα μικρό διάστημα μακριά από τις προπονήσεις, έχω επιστρέψει ξανά στην ενεργό δράση. Θέλω λοιπόν να μοιραστώ σήμερα μαζί σου κάτι που ανακάλυψα εντελώς τυχαία και μου αρέσει πολύ.

Όταν τον περασμένο Ιούνιο είχα τραυματιστεί στον τραπεζοειδή, είχα αγοράσει από το φαρμακείο μια παγοκύστη με εκείνο το γνωστό μπλε τζελ που γίνεται πάγος και ανακουφίζει τον τραυματισμένο μυ. Ευτυχώς, εκείνη η παγοκύστη αναπαύεται από τότε στην κατάψυξή μου και δεν έχει τύχει να χρησιμοποιηθεί ξανά. Πρόσφατα, αναζητώντας κάτι στο web διάβαζα για τη θετική επίδραση της θερμότητας στους πιασμένους μυς και ειδικά στη μέση. Η θερμότητα είναι ο καλύτερος φίλος των μυών, καθώς βοηθά στην αποκατάσταση ύστερα από έντονη άσκηση, διαστέλλοντας τα αιμοφόρα αγγεία και βοηθώντας στην αιμάτωση της καταπονημένης περιοχής.

Τότε θυμήθηκα ότι η παγοκύστη μου μπορεί να γίνει και θερμοκύστη, αν τοποθετηθεί για λίγα λεπτά σε καυτό νερό. Πήρα λοιπόν τη σακούλα με το τζελ και την άφησα να αποψυχθεί. Κατόπιν, έβρασα νερό σε μια κατσαρόλα και μόλις το νερό ήρθε σε βρασμό, έβγαλα την κατσαρόλα από το μάτι, έβαλα μέσα τη θερμοκύστη και την άφησα στο νερό για 6-8 λεπτά. Ύστερα, έβγαλα τη ζεστή πλέον θερμοκύστη από το νερό και την έβαλα προσεκτικά στο ειδικό σακουλάκι της. Μετά από προπόνηση, και ειδικά μετά από διατάσεις, τοποθετώ τη ζεστή θερμοκύστη σε σημεία του σώματος που νιώθω πιο σφιγμένα και κουρασμένα και την αφήνω για 5-10 λεπτά χαλαρώνοντας ξαπλωμένη. Η θερμοκύστη δεν είναι καυτή, αλλά τόσο ζεστή όσο χρειάζεται για να χαλαρώσουν σημεία, όπως η μέση και η πλάτη, ο αυχένας, το εσωτερικό των μηρών και οι προσαγωγοί, η βουβωνική περιοχή.

Είναι εκπληκτικό πόσο ωραία ανακουφίζει τους μυς. Προσοχή, δεν αναφέρομαι σε σοβαρούς τραυματισμούς και πόνους των μυών. Αλλά σε μυς που είναι πιασμένοι και κουρασμένοι ύστερα από προπόνηση. Στη φωτογραφία εμφανίζεται συγκεκριμένη μάρκα παγοκύστης/θερμοκύστης, αλλά σίγουρα υπάρχουν και αρκετές άλλες.

Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς!

11 thoughts on “Όταν ανακάλυψα τη θερμοκύστη

  1. Η διπλή ιδιότητα του τζελ κάνει αυτό το προιόν ακαταμάχητο! Για πιασμένους μυς ή και για πόνους περιόδου. Φιλιά! (τα άρθρα μας αλληλοσυμπληρώνονται..Τυχαίο?!)

    Liked by 1 person

  2. Ω! τι καλά! 🙂
    Την ζέστη ειδικά στη μέση και στην κοιλιά στο πόνο της περιόδου το είχα δει και η ίδια και έβαζα θερμοφόρα. Το σακουλάκι με το τζελ, το έχω στον καταψύκτη γιατί με κρύο θεραπεύτηκε το αριστερό μου γόνατο που για μήνες μ’ εμπόδιζε να περπατήσω! 😉
    Τώρα θα ξέρω (μακριά μου/μας!) πώς να το χρησιμοποιήσω για μυικό πόνο και χίλια ευχαριστώ!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και μη μας εξαφανίζεσαι! 🙂

    Liked by 1 person

  3. Πολύ έξυπνη ιδέα Ράνια. Εγώ για τους πόνους στη μέση κατέφευγα στην ηλεκτρική θερμοφόρα αλλά αυτό μου φαίνεται πιο άμεσο και πρακτικό.

    Liked by 1 person

    • Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ θερμοφόρα, πρέπει να ζεσταίνει περισσότερο από αυτή τη θερμοκύστη. Καλημέρα, Βάσω μου!

      Like

      • Το δοκίμασα ήδη! Λοιπον, η ιδέα σου ήταν ευεργετική!!! Έχω μόνιμους πόνους στους τραπεζοειδείς, στον αυχένα και στις ωμοπλάτες – υποθέτω επειδή είμαι στον υπολογιστή πάνω από 10 ώρες τη μέρα. Πήρα το μεσαίο μέγεθος και το είχα για περίπου μισή ώρα σε αυτά τα σημεία και δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο έχω ανακουφιστεί. Είσαι η αγαπημένη μου!

        Liked by 1 person

Leave a Reply

