Περπατώντας στο κέντρο της Αθήνας

20151120_140114

Σκόπευα να αφιερώσω το συγκεκριμένο πρωινό στην προπόνησή μου στο στύλο. Υπήρχε αρκετός ελεύθερος χρόνος και είχα σχεδιάσει ακριβώς τι θα έκανα. Μια υποχρέωση όμως άλλαξε τα σχέδιά μου και έπρεπε να κατεβώ στο κέντρο της Αθήνας. Αυτή η αλλαγή δεν θα έπρεπε να γίνει αιτία για να χάσω εντελώς την ευκαιρία να γυμναστώ. Έτσι, φόρεσα άνετα ρούχα και αθλητικά παπούτσια και αποφάσισα να μην πάρω συγκοινωνία ή αυτοκίνητο, αλλά να διασχίσω την απόσταση με τα πόδια. Συχνά-πυκνά τελευταία βρίσκω τέτοιες ευκαιρίες, όταν δεν προλαβαίνω να γυμναστώ διαφορετικά. Αλλάζουν τα σχέδια ή η διάθεση, αλλάζει και ο τρόπος. Η ουσία της κίνησης και της άσκησης, ωστόσο, παραμένει. Άλλωστε, το έντονο περπάτημα είναι ο ευκολότερος και οικονομικότερος τρόπος να ασκηθεί κανείς. Κάνει την καρδιά να χτυπάει και ενισχύει την αντοχή.

Το περπάτημα – και ειδικά στην τσιμεντούπολη – φαίνεται βαρετό και μονότονο. Να μερικοί τρόποι για να γίνει πιο ενδιαφέρον:

  • Να ακούς ραδιόφωνο ή μουσική από κινητό/ipad όσο περπατάς. Προσοχή όμως γιατί με τα ακουστικά στ’ αφτιά μπορείς πανεύκολα να αποκοπείς εντελώς από το γύρω περιβάλλον και να προσγειωθείς στο παρμπρίζ ενός αυτοκινήτου χωρίς να το καταλάβεις! Ήρθα κάποια στιγμή σε αυτή τη δυσάρεστη θέση και έκτοτε προσέχω.

woman-running-with-headphones

  • Να βγάζεις φωτογραφίες. Μέσα από την κάμερά μου η γκρίζα κεντρική λεωφόρος της Αθήνας απέκτησε διαφορετική όψη, μια διαδρομή που έχω κάνει πάμπολλες φορές έγινε πιο ενδιαφέρουσα και ανακάλυψα γωνιές που ούτε καν είχα προσέξει. Και πού ξέρεις; Μπορεί να διαπιστώσεις ότι έχεις και ταλέντο στη φωτογραφία!
  • Να καταγράφεις τη διαδρομή με κάποια ειδική εφαρμογή. Έτσι, θα βλέπεις την εξέλιξή σου και μπορεί να θέλεις να αυξήσεις σταδιακά τα χιλιόμετρα που καλύπτεις. Χρησιμοποιώ το GPS Distance Meter σε κινητό που υπολογίζει τη διαδρομή καθ’ οδόν και είναι κατάλληλο για περπάτημα, τρέξιμο ή ποδηλασία. Υπάρχουν όμως και πολλές άλλες εφαρμογές. Ή απλά μπορείς να υπολογίσεις την απόσταση της διαδρομής σου σε κάποια σχετική τοποθεσία στο web, όπως το http://www.apostaseis.gr.

 

Σαφώς και υπάρχουν άλλες καλύτερες και πιο χαλαρωτικές περιοχές τις οποίες, όποτε έχω χρόνο, προτιμώ από το κέντρο της Αθήνας. Αν κι εσύ αγαπάς το περπάτημα, θα χαρώ να μάθω γιατί σου αρέσει και ποιες είναι οι αγαπημένες σου διαδρομές.

2 thoughts on “Περπατώντας στο κέντρο της Αθήνας

  1. Περπατώ πολύ.Και το κέντρο της Αθήνας είναι δέλεαρ,όποτε είμαι στην πρωτεύουσα.Όμως το περπάτημα στο νυχτερινό κέντρο της Αθήνας ,που είναι η προτίμησή μου από τότε που ήμουν φοιτήτρια,έχει πλέον χαθεί…Παραμένει στα αγαπημένα μου,αλλά περπατώ πια στη φύση,που την έχω πιο εύκαιρη.Ευχαριστώ για το άρθρο σου@woman40fit!!Τα φιλιά μου.

    Liked by 1 person

    • Για μένα πάλι είναι δέλεαρ το περπάτημα στη φύση, γιατί από τσιμέντο έχω πια πήξει. Χαίρομαι πάντως που βλέπω όλο και περισσότερους να τρέχουν και να περπατάνε στο κέντρο, ειδικά τα βράδυα!

      Like

Leave a Reply

