Worldwide Splitters Network Challenge: Ημέρες 1-7

3

Η πρώτη εβδομάδα της δοκιμασίας ευλυγισίας ολοκληρώθηκε. Ξεκίνησα αυτή τη δοκιμασία για να αποκτήσω κίνητρα στην προπόνησή μου και να βελτιώσω την ευλυγισία μου, ώστε να εκτελώ καλύτερα κάποια τρικς στο στύλο.

Η συμμετοχή μου στο Worldwide Splitters Network βοηθάει ιδιαίτερα να παραμείνω σταθερή στο στόχο. Κάθε μέρα δεκάδες άνθρωποι από ολόκληρο τον κόσμο δημοσιεύουν φωτογραφίες της καθημερινής πρακτικής τους. Δίνονται απαντήσεις σε απορίες, διαφορετικές ασκήσεις, συμβουλές, έμπνευση και ενθάρρυνση για να προχωρήσεις. Αν κάποιος θέλει να βελτιωθεί σε μια αθλητική ή άλλη δραστηριότητα, ένας πολύ καλός τρόπος είναι να το μοιραστεί με άλλα άτομα, που έχουν την ίδια τρέλα και κοινούς στόχους. Ευτυχώς, η τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν πολύ σ’ αυτό.

Παρά τη δύσκολη καθημερινότητα των τελευταίων ημερών, ήταν ίσως η μόνη φορά που κατόρθωσα να προπονηθώ 5 από τις 7 ημέρες της εβδομάδας, ακριβώς επειδή έχω δεσμευτεί σε αυτό το κοινό ηλεκτρονικό μοίρασμα.

Για να δούμε πώς κύλησε αναλυτικά κάθε μέρα:

Σάββατο 1 Αυγούστου, Ημέρα 1

Δυναμικό ξεκίνημα, με 1 1/2 ώρα πρακτικής. Η προπόνησή μου ξεκινά με προθέρμανση και μετά προχωρώ σε ασκήσεις ενδυνάμωσης για τα πόδια. Όπως έχω πει και άλλη φορά, οι ασκήσεις αυτές βασίζονται στο Rocking Legs ‘n’ Abs DVD της Cleo the Hurricane.  Ένα πάρα πολύ καλό πρόγραμμα σε κεφάλαια για ενδυνάμωση και διατάσεις ποδιών, που με έχει βοηθήσει πολύ και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Ανάλογα με το χρόνο που διαθέτω, ολοκληρώνω κάποια από τα κεφάλαια ενδυνάμωσης και μετά προχωρώ σε stretching για middle/front splits.

Κυριακή 2 Αυγούστου, Ημέρα 2

Η μέρα ήταν αρκετά γεμάτη, με βόλτες και μπάνιο στην παραλία. Το βράδυ έμεινε χρόνος για λίγες διατάσεις, περίπου για 15 λεπτά. Χωρίς ιδιαίτερη πίεση, απλά για άνοιγμα των μυών και συντήρηση. Το βασικότερο απ’ όλα είναι να γνωρίζουμε τις ανάγκες και τα όρια του σώματός μας, για να παρατηρούμε βελτίωση αποφεύγοντας τους τραυματισμούς.

Δευτέρα 3 Αυγούστου, Ημέρα 3

Η πρακτική της ημέρας ήταν αφιερωμένη στα pikes. Τα pikes (δεν έχω ιδέα πώς λέγονται στα ελληνικά, αν κάποιος γνωρίζει, πολύ θα ήθελα να μάθω!) είναι κάμψεις του κορμού που διατείνουν τους οπίσθιους μηριαίους, το κάτω μέρος της πλάτης και την άνω κνήμη. Είναι το χειρότερό μου, γιατί πονούν πολύ! Ωστόσο, πρέπει να επανέλθω σε αυτά την επόμενη εβδομάδα καθώς, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, δεν πιέστηκα ιδιαίτερα. Σε καλύτερες μέρες, πάω και πιο χαμηλά!

Τρίτη 4 Αυγούστου, Ημέρα 4

Ξεκούραση

Τετάρτη 5 Αυγούστου, Ημέρα 5

Πρακτική για 1 ώρα: προθέρμανση, ασκήσεις για οπίσθιους μηριαίους και τετρακέφαλους, διατάσεις ποδιών. Δύσκολη μέρα από κάθε άποψη. Ανήσυχος ύπνος και πρώτη ημέρα περιόδου, που σημαίνει μυϊκή ακαμψία και κούραση. Τα “τυχερά” της γυναικείας φύσης. Προσπάθησα να αναπληρώσω με αρκετό νερό και φρούτα. Δύο με τρία λίτρα νερό, ειδικά τώρα το καλοκαίρι, βοηθούν πολύ στην ελαστικότητα των μυών.

Πέμπτη 6 Αυγούστου, Ημέρα 6

Πρακτική για 1 ώρα περίπου. Μετά την προθέρμανση επικεντρώθηκα κυρίως σε διατάσεις για την πλάτη και τους τετρακέφαλους.

Παρασκευή 7 Αυγούστου, Ημέρα 7

Ξεκούραση

This slideshow requires JavaScript.

Αυτή ήταν, λοιπόν, η πρώτη εβδομάδα της δοκιμασίας. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που ολοκληρώθηκε με επιτυχία και προχωρώ στην επόμενη, γεμάτη όρεξη, αρκετή έμπνευση και πολλές, καινούριες ιδέες για ασκήσεις.

Να περνάς καλά, όπου κι αν βρίσκεσαι, εσύ που με διαβάζεις. Και μην ξεχνάς, είτε βρίσκεσαι σε διακοπές στην παραλία είτε στην πόλη και δουλεύεις, σταμάτα για 1 λεπτό ό,τι κάνεις και απλά… τεντώσου, απλώνοντας χέρια και πόδια! Θα ξεπιαστείς, θα εκτονωθείς, θα πάρεις ανάσα για να συνεχίσεις τη μέρα σου!

Advertisements

2 thoughts on “Worldwide Splitters Network Challenge: Ημέρες 1-7

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s