Παγκόσμια Ημέρα Γιόγκα 2015, Άλσος Νέας Σμύρνης

open yoga day

Ήμουν κι εγώ εκεί. Κυριακή μεσημέρι στο Άλσος Νέας Σμύρνης, για την Παγκόσμια Ημέρα Γιόγκα. Σαράντα συνολικά εργαστήρια από όλα τα συστήματα γιόγκα, άσανας και διαλογισμός, μουσικές και χορευτικές εκδηλώσεις πρόσφεραν λίγη ανάσα στην καθημερινότητα εκατοντάδων ανθρώπων κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

Έφτασα γύρω στις 12:30 κι είχα την τύχη να κάνω για πρώτη φορά abhaya γιόγκα, έναν συνδυασμό hatha γιόγκα και σύντομου διαλογισμού, με τη θαυμάσια, δυναμική φωνή της Ελεάννας Γεωργούλη.

Αν η γιόγκα σε μια κλειστή αίθουσα προσφέρει ψυχική ισορροπία, τότε η γιόγκα στη φύση είναι μια ξεχωριστή εμπειρία που σε βοηθά να συνδεθείς ακόμη περισσότερο με τον εαυτό σου. Έτσι, λοιπόν, σήμερα και παρά τα πετραδάκια που κέντριζαν επίμονα το στρωματάκι μου και το ανώμαλο έδαφος που δυσκόλευε την ευθυγράμμισή μου, θα μπορούσα να πω ότι ισορρόπησα για λίγο οδεύοντας προς το εσωτερικό μου μονοπάτι.

Leave a Reply

