Σπαγγάτ [Front Splits]

Εδώ και 1 1/2 χρόνο περίπου δουλεύω το σπαγγάτ μου. Κάτι που δεν έχω καταφέρει ποτέ, ούτε καν ως παιδί.

Να από ποιο σημείο ξεκίνησα τον Οκτώβριο του 2013:Oct2013Και να πού βρίσκομαι σήμερα:

front splits 07042015

Ακολουθώ κυρίως το Rockin’ Legs and Abs DVD της Cleo the Hurricane ενώ κάποιες φορές παρακολουθώ και μαθήματα στο στούντιο χορού που πηγαίνω. Η ιδανική συχνότητα προπόνησης για πιο άμεσα αποτελέσματα είναι 3-4 φορές την εβδομάδα. Προσωπικά δεν είμαι τόσο συνεπής. Στόχος μου είναι αυτό το καλοκαίρι να … φτάσω στο πάτωμα, τουλάχιστον με το αριστερό πόδι μπροστά. Λίιιιγο ακόμα και θα τα καταφέρουμε!

Αν έχεις κι εσύ την ίδια τρέλα με εμένα, έλα να ανταλλάξουμε ιδέες και νέα σχετικά με την πρόοδό μας!

4 thoughts on “Σπαγγάτ [Front Splits]

  1. Ζηλεύω το σπαγγάτ σου! Πράγματι, φίλη μου, μόνο με την εξάσκηση, την υπομονή και την επιμονή καταφέρνουμε αυτά που θέλουμε στη ζωή, είτε είναι γυμναστική είτε είναι οτιδήποτε.
    Περιμένω να σε δω στο πάτωμα!!!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    Liked by 1 person

    • Δεν ξέρεις πόση δύναμη και χαρά μου δίνει το μήνυμά σου, Ελένη!! Θέλει πολλή υπομονή όλο αυτό, πράγματι! Αλλά πού θα μου πάει, θα το καταφέρω! Σε φιλώ κι ευχαριστώ πολύ!!

      Like

  2. Είναι ο στόχος σου υπέροχος.Προσπάθησα να καταφέρω το ίδιο στα 20 μου και το κατάφερα,χωρίς προηγούμενη εμπειρία.Μπορείς και συ!!Αλλά το πείσμα μού θόλωσε το μυαλό και δεν υπάκουσα το σώμα μου.Μια απότομη κίνηση για επίδειξη με τραυμάτισε στη άρθρωση της λεκάνης.Μια συμβουλή λοιπόν,από κάποια που το έζησε:Πάντα να υπάρχει κάτι που να μπορείς να κρατηθείς για να κατεβαίνεις αργά και σταθερά.Μην αφήσεις το μυαλό να γίνει δικτάτορας του σώματος.Και απο σήμερα σε ακολουθώ,διότι μου αρέσουν οι άνθρωποι που ανεβάζουν τον πήχη!!!Σε ευχαριστώ για το άρθρο.

    Liked by 1 person

    • Σ’ ευχαριστώ πολύ, patzaroula μου! Πράγματι είναι πανεύκολο να πάθει κανείς τραυματισμό, θέλει αρκετή προσοχή! Καλώς ήρθες στο blog μου!

      Like

Leave a Reply

