Η πιο χορταστική σαλάτα

DSC06804

Οι σαλάτες είναι το καλύτερό μου. Αυτοσχεδιάζω, αναμειγνύω και δημιουργώ ένα πλήρες και θρεπτικό γεύμα. Συνήθως στις σαλάτες που φτιάχνω, χρησιμοποιώ 1-2 από κάθε κατηγορία που ακολουθεί:

Φρέσκα λαχανικά

Ανάλογα με την εποχή: μαρούλι, σπανάκι, πιπεριές, kale, μπρόκολο, κολοκύθια, καρότο, ντομάτα, αγγούρι, λαχανάκια Βρυξελλών, παντζάρια, μελιτζάνες, ρόκα, λάχανο, σπαράγγια.

Όσπρια

Φασόλια, ρεβύθια, φακές

Φρούτα

Ανάλογα με την εποχή: μήλο, αχλάδι, αβοκάντο, ανανάς, χουρμάς, σύκο, ρόδι, πεπόνι, καρπούζι, σταφύλια

Ξηροί καρποί

Αμύγδαλα, καρύδια, κάσιους, φουντούκια, σταφίδες

Σπόροι

Λιναρόσπορος, ηλιόσπορος, κολοκυθόσπορος, σπόροι κάνναβης

Άλλα προαιρετικά υλικά

Κοτόπουλο, ψάρι, μανιτάρια, τυρί, βραστό αβγό, καλαμπόκι, λιαστές ντομάτες, κινόα, ελιές, κάππαρη, πλιγούρι, ζυμαρικά

Για dressing:

Ελαιόλαδο και ξύδι μπαλσάμικο. Δεν βάζω ποτέ αλάτι. Κάποιες φορές, μπορεί να προσθέσω μέλι, λεμόνι ή μαγιονέζα.

Με όλα αυτά, πιστεύεις ακόμη ότι μια σαλάτα δεν μπορεί να σε χορτάσει;

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s