Κορίτσια στο στύλο

Θυμάμαι πολύ έντονα τη μέρα που παρακολούθησα το πρώτο μου μάθημα χορού σε στύλο. Έφτασα λίγο καθυστερημένη στη σχολή, η προθέρμανση είχε ήδη ξεκινήσει. Θά’ λεγε κανείς ότι ίσως και να φοβόμουν να πάω εκεί που τόσο πολύ ήθελα να βρεθώ.

httpwww.globaltimes.cn-Women practise pole dance at Junko Academy Pole Dance studio in Jakarta, Indonesia, Nov. 20, 2013. (XinhuaAgung Kuncahya B.)

αν είσαι αγύμναστη, ακόμα και μια απλή σβούρα σου φαίνεται άθλος

Ένα δάσος από μεταλλικούς στύλους, δυνατή μουσική και κορίτσια στη μισή μου ηλικία να κινούνται ρυθμικά, ενώ η δίμετρη δασκάλα με το θεϊκό κορμί έδινε τις σχετικές εντολές. Δεν θα ξεχάσω τις πρώτες δειλές μου προσπάθειες να περπατήσω με υποδειγματική χάρη γύρω από το στύλο, την πρώτη δοκιμή να τινάξω μαλλί χωρίς να ακουστεί κανένα επικίνδυνο κρακ από τον αυχένα, τα πρώτα αδέξια “κύματα”… Πανικός και αμηχανία. Τι κάνω; Το κάνω καλά; Τι τα θέλω εγώ τώρα αυτά; Το υπόβαθρό μου στο χορό; Ελάχιστο. Ύστερα από έναν τοκετό και πολύμηνο θηλασμό, το κουρασμένο γυναικείο μου κορμί έκανε δειλές προσπάθειες να κινηθεί και να ξεσκουριάσει. Η επόμενη μέρα φυσικά δεν ήταν εύκολη. Ξύπνησα με πιασμένους μυς και πλάτη που έκαιγε, σαν να είχα σκάψει ολόκληρο χωράφι. Ένιωθα όμως μια τρελή ανυπομονησία για το επόμενο μάθημα. Αυτό ήταν! Είχα κολλήσει.

gimme gimme gimme

δεν πάω πουθενά, εδώ θα μείνω!

Από κείνη τη μέρα έχουν περάσει πάνω από 2 χρόνια και ένα όμορφο ταξίδι έχει ξεκινήσει. Μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια έχουν συμβεί πολλά και διάφορα στη ζωή μου, όμως ο στύλος στέκει εκεί καμαρωτός, όχι για να στηρίζει το ταβάνι του σπιτιού – όπως μου είπε κάποια στιγμή κάποιος – αλλά εμένα και την καθημερινότητά μου. Το ξεκίνησα γιατί ακουγόταν σέξι και σούπερ. Στην πορεία διαπίστωσα ότι είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο άθλημα και ελάχιστα σέξι, αν σκεφτεί κανείς την ενδυνάμωση, τις μελανιές, τον πόνο και τη σκληρή δουλειά που απαιτεί. Αν είσαι αγύμναστος, ακόμη και το ανεβοκατέβασμα στο στύλο είναι άθλος. Όπως και να’ χει, για μένα ο χορός στο στύλο δεν είναι μόνο ο τρόπος που γυμνάζομαι, αλλά η εκτόνωση και η ψυχοθεραπεία μου στις δύσκολες στιγμές και τα εμπόδια. Η εξέλιξή μου είναι αργή και σταθερή, καθώς πολύ συχνά η υπόλοιπη ζωή και οι υποχρεώσεις έχουν προτεραιότητα. Όμως δεν το βάζω κάτω. Έχει γίνει τρόπος ζωής. Κυρίως γιατί όταν το σώμα κινείται, κάτι μαγικό συμβαίνει στην ψυχή. Επειδή κάθε φορά που καταφέρνω να πετύχω μια ζόρικη κίνηση, οι ενδορφίνες χορεύουν τρελά στο μυαλό μου και όλα φαντάζουν πιο αισιόδοξα. Επειδή νιώθω πιο δυνατή και γυμνασμένη από ποτέ. Και φυσικά επειδή μέσα από τη συγκεκριμένη ενασχόληση έχω γνωρίσει θαυμάσιους, ξεχωριστούς ανθρώπους, με θετική διάθεση, πειθαρχία και επιμονή. Ή μήπως επειδή η ζωή φαίνεται μερικές φορές καλύτερη, όταν γυρίζεις τον κόσμο ανάποδα;

Πηγή φωτογραφιών:

1. http://www.globaltimes.cn, Junko Academy Pole Dance studio, Jakarta, Indonesia

2. Η Kathy Burke, ως Linda στη βρετανική τηλεοπτική σειρά Gimme, Gimme, Gimme



Leave a Reply

