Ένα μαγικό tip για κουρασμένους μυς

Όσο κι αν φαίνεται σέξυ και υπέροχο, το pole dance κρύβει αρκετό κόπο και πόνο. Τις μέρες που προπονούμαι συχνά, οι μύες μου στην πλάτη και τους ώμους είναι μονίμως πιασμένοι. Υπάρχει όμως ένα μαγικό κόλπο που καταπραΰνει πολύ αποτελεσματικά τους κουρασμένους μυς: το μπάνιο σε άλατα epsom. Ουσιαστικά μετατρέπω τη μπανιέρα μου σε ένα απολαυστικό σπα. Τα άλατα epsom είναι πολύ αποτελεσματικά από μόνα τους, αλλά αν προσθέσεις και αρωματικά έλαια, μπορείς να βυθιστείς σε μια ιδιαίτερα χαλαρωτική και άκρως αισθησιακή εμπειρία.

Ορίστε η συνταγή: Continue reading

Παλεύοντας με τη χαμένη παιδικότητα

handstands

Πριν από λίγο καιρό είχαμε πάει με την κόρη μου σε ένα παιδικό πάρτυ. Γινόταν σε έναν τεράστιο παιδότοπο, από αυτούς που πολλές φορές έχω ζηλέψει γιατί δεν υπήρχαν όταν εγώ ήμουν μικρή. Καθώς παρακολουθούσα τα παιδιά που τρέχανε και σκαρφάλωναν, τράβηξε την προσοχή μου ένα κοριτσάκι που πάλευε να κάνει κατακόρυφο στον τοίχο. Ξανά και ξανά, προσπαθούσε πάνω από μία ώρα να σταθεί στα χέρια της. Με πολλή επιμονή και χωρίς φόβο, έπεσε εκατό φορές κι άλλες τόσες σηκώθηκε. Ώσπου στο τέλος το κατάφερε και στάθηκε σε ένα ωραιότατο κατακόρυφο, με τεντωμένα χέρια και πόδια. Την κοιτούσα και σκεφτόμουν τι όμορφα και ατρόμητα που είναι τα παιδιά. Ορμάνε στο στόχο, χωρίς καν να σκέφτονται τις πιθανές συνέπειες, ότι θα χτυπήσουν ή ότι θα πληγωθούν. Continue reading

3 Instagram Challenges That Will Surely Motivate You

instagram-logo

I love Instagram, maybe more than Facebook or any other social media. Using a #hashtag as a secret weapon, Instagram helps you target the audience of your account and find instantly everything you want. I mean, everything! A very creative feature of Instagram is challenges. If you are an IG addict like me, you might already know them. In particular, in the fitness, yoga and dance world, there are many interesting challenges hosted and sponsored by companies or fitness experts every month. Participating in a challenge is always a great way to work on a specific area fitness-wise, e.g. handstands, poleflow, pole tricks, discover new accounts, find more followers or simply be a part of a fun community where everyone shares the same interest.

So, from now on I will share with you my favourite monthly or weekly IG challenges that have to do with pole dance, yoga, fitness or general health improvement. And here they are for February:

Continue reading

Επιτέλους σπαγγάτ!

Λίγες μόνο μέρες απομένουν για να φύγει το 2016 κι εγώ κοιτάζω πίσω για να δω πώς κύλισε και τούτη η χρονιά κι αν πέτυχα όσα είχα βάλει με το νου μου. Διάβασα μάλιστα το άρθρο που είχα γράψει τον περασμένο Γενάρη για τους στόχους της χρονιάς και πώς να τους πετύχεις. Ο δικός μου στόχος – πάντα σε σχέση με τις προπονήσεις και τη γυμναστική μου – ήταν να καταφέρω επιτέλους να κάνω σπαγγάτ. Κάτι που παλεύω τα τελευταία 2,5 χρόνια με σχετική ασυνέπεια θα έλεγα, αλλά πάντα με περισσή επιθυμία. Τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο του 2016 πήρα μέρος σε άλλο ένα challenge που οργάνωσε το WorldWide Splitters Network group του Facebook με στόχο την ευλυγισία των ποδιών και τα front splits/middle splits. Αυτή είναι η τρίτη δοκιμασία στην οποία συμμετέχω. Σχετικά με τις προηγούμενες δύο δοκιμασίες, καθώς και πληροφορίες για το group μπορείς να διαβάσεις εδώ και εδώ. Τούτη την τρίτη δοκιμασία αποφάσισα να την καταγράψω μόνο στο Instagram, και όχι στο blog, επειδή δεν ήμουν σίγουρη αν θα καταφέρω να την ολοκληρώσω λόγω έλλειψης χρόνου. Σκέφτηκα, λοιπόν, να μην το ρισκάρω.

Το πολύ ευχάριστο είναι ότι κατάφερα να την ολοκληρώσω, με προπονήσεις 4 φορές την εβδομάδα περίπου, με ελαφρύ ή πιο έντονο stretching, και να έχω εκπληκτικά αποτελέσματα! Σε αυτό το άρθρο θα αναφερθώ μόνο στα front splits, δηλαδή στο σπαγγάτ. Ιδού και τα ντοκουμέντα.

Οι φωτογραφίες μου την 1η Οκτωβρίου ήταν:

Οι φωτογραφίες μου την 5η Δεκεμβρίου, ύστερα από 2 μήνες εντατικής προπόνησης, ήταν:

Η πρόοδος είναι ολοφάνερη! Έχω επιτέλους ένα αξιοπρεπές αριστερό σπαγγάτ ενώ το δεξιό σπαγγάτ έχει γίνει ακόμη πιο άνετο. Εκείνο που χρειάζεται τώρα είναι να διατηρηθεί αυτό το αποτέλεσμα και να ευθυγραμμιστούν σωστότερα τα ισχία.

Εάν ασχολείσαι με το χορό ή τη γυμναστική και ονειρεύεσαι να κάνεις σπαγγάτ μια μέρα, ίσως σε βοηθήσουν αυτά που θα σου πω: Continue reading

Μανιταρόσουπα

20161122_185101

Ο χειμώνας έχει έρθει και το κρύο ζητά ζεστά ροφήματα και αχνιστό φαγητό. Γι’ αυτό, προτείνω σήμερα μία από τις αγαπημένες μου σούπες, τη μανιταρόσουπα. Θρεπτική και εύκολη, είναι ό,τι καλύτερο για τα κρύα χειμωνιάτικα βράδια. Για να τη φτιάξεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε είδος μανιταριού, εγώ την έφτιαξα με φρέσκα, λευκά μανιτάρια agaricus. Continue reading

Cross training 2: Χορός

ballet

Είναι αυτονόητο ότι το pole dance σχετίζεται άμεσα με το χορό. Τα είδη χορού που βοηθούν περισσότερο κατά τη γνώμη μου είναι το μπαλέτο και ο σύγχρονος. Γι’ αυτό θα αναφερθώ μόνο σε αυτά.

Αν έκανες μπαλέτο όταν ήσουν μικρή και τώρα ασχολείσαι με το pole dance, θα ξέρεις ήδη πόσο έχει ωφελήσει το μπαλέτο της παιδικής σου ηλικίας την τωρινή σου προσπάθεια στο στύλο. Η ενασχόλησή μου με το μπαλέτο περιορίζεται σε ένα χρόνο, όταν ήμουν 5 χρονών, καθώς οι γονείς μου δεν έδιναν καμία σημασία σε κινητικές δραστηριότητες. Πού να ήξεραν ότι στην ενήλικη ζωή μου θα ήθελα να δοκιμάσω ό,τι πιο δραστήριο και χορευτικό υπάρχει! Continue reading

Cross training 1: Γιόγκα

img_20160504_144245Μου αρέσει η ποικιλία στην προπόνηση. Ίσως αυτός είναι ένας βασικός λόγος που τα τελευταία χρόνια έχω κολλήσει με το pole dancing, καθώς συνδυάζει πολλά μαζί: αερόβια και αναερόβια άσκηση, δύναμη, ευλυγισία, αντοχή, φυσική αυτονομία.

Οι απαιτήσεις του αθλήματος είναι πολλές, γι’ αυτό λοιπόν είναι αρκετά ωφέλιμο να συνδυάζει κανείς το pole dancing με άλλα είδη άσκησης ή χορού. Αυτό βοηθάει στο να εστιάσεις σε διαφορετικούς μυς και σε περιοχές του σώματος που ίσως παραμελούνται, εάν γυμνάζεσαι μόνο στο στύλο. Επίσης, έχεις την ευκαιρία να επικεντρωθείς στα σημεία που δείχνεις μεγαλύτερη αδυναμία, π.χ. να βελτιώσεις την ευλυγισία ή την αντοχή.

Ένα είδος άσκησης που συμπληρώνει άριστα το pole dancing είναι η γιόγκα. Η πρώτη μου γνωριμία με τη γιόγκα έγινε πριν από 2 χρόνια. Συγκεκριμένα με τη χάθα γιόγκα. Continue reading